torsdag 8. september 2011

Litt mere prinsesserom.

Jeg skrev her for en stund tilbake at jeg hadde bestemt meg for møbler til rommet, vel jeg har ombestemt meg:)
Derfor får dere ikke se det helt ferdige resultatet enda,
men her kommer noen småbilder.




Dukken i vuggen fikk jeg da jeg var to år. Den heter Morten og er oppkaldt etter min fetter.
Klutene på kjøkkenet er heklet av bestemor.
Teppet på gulvet er fra Lille Interiør, veldig lyst på det i blått til storebror.
Sophie elsker og sitte på det når ho leker på rommet sitt:)
Det som mangler nå er klesskap en liten hylle og et speil. Skal tråle internett i kveld og se om jeg finner det jeg er ute etter. Kom gjærne med forslag.
Ha en fin kveld videre.
Klem fra meg.

1 kommentar:

  1. Koselige ting til jenterommet. En slik dukke hadde oså mine søstre. Koselig. Likte veldig godt tapeten og teppe.
    Tenker det blir fint når alt er ferdig.
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett