søndag 11. september 2011

Gutterom...

For og være helt ærlig synes jeg det er det vanskeligste rommet i huset.
Gutter har så mye forskjellig på rommet sitt. Sjørøvere, lego, Cars og masse anre gutteting.
Jeg har sett litt rundt på forskjellige blogger etter innspirasjon, men det er så mye rene rom om dere skjønner.
Vel dere skal få se bilder av hvordan han har det nå så skjønner dere hva jeg mener.





Jeg vil gjerne at rommet skal være et rom han liker og være på, et rom hvor han har sine ting uten at det virker rotete...
I denne ommgangen skal ikke veggene males, rommet skal bare ordnes litt til bursdagsfeiring til helgen.
Jeg skal prøve og få bort det Cars maleriet på veggen, gjøre ferdig sjørøverkartet på den andre veggen.
Finne på noe lurt på den veggen over bordet. Tenker litt på tavlemaling, men vi får se...
Så skal også han få et koselig gulvteppe fra Sebra.
Bare det tror jeg vil gjøre hele rommet litt koseligere.
Tenker også litt på vimpler eller stjerner, men vi får se.
Rommet skal gjøres om til skolegutt rom til neste sommer.
Ja tenk så stor er han blitt:)
Gi meg gjerne et hint om du har et fint gutterom jeg kan ta en titt på:)
Ha en fin søndag videre.
Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar