tirsdag 24. januar 2012

Marokkansk Lykt.

Jeg er sikker på at jeg ikke er alene om og ønske meg mye nytt etter at julen er pakket vekk.
I år tenkte jeg at jeg skulle være flink og ikke ta helt av så jeg hadde mye fattigmannssølv og sinkhus etter jul.
I helgen gikk jeg på en smell:)
Jeg satt i stuen og tittet meg rundt og sånn helt plutselig fikk jeg VELDIG nokk av fattigmanssølvet!!!
(Jeg kan jo skylde på hormoner.)
Ut med alt og inn med mine litt grove pynteting igjen:)


Ble jo så klart en tur innom Lille Interiør også.
Der var det ikke vanskelig og finne noe som vanlig.
Fant blant annet min første Marrokanske lykt:)
Glasset med blomsten og det store PB lyset er også fra Lille Interiør.
Følg med på bloggen i morgen for da kommer det nok en liten overraskelse, så kom det en veldig hyggelig melding på ylf min nå så det spørs om det ikke kommer et litt spennende innleg i helgen også:):)
Ha en fin kveld.
Klemmer.

2 kommentarer:

  1. Så fin lykt!

    Blir spennende å se i morgen.

    Klem

    SvarSlett
  2. Venter i spenning og tøff lykt:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett