mandag 9. januar 2012

God start på dagen...

i allefall etter vi hadde kommet oss gjennom et par hinder:)
Dagen startet med en ikke så fornøyd frøken, til og med storebror mente ho hadde stått opp med feil bein!
Når vi endelig var kommet oss ut i bilen for og dra i bhg så ville ikke bilen starte:(
Ikke så god start med andre ord, men frøkna lyste opp da ho fikk høre at hennes beste venninde skal begynne på samme dans som ho!
Det ble enda bedre da jeg sa at vi måtte ta taxi til bhg!!


Etter og ha levert to fornøyde barn dro jeg hjem å tennte lys og lagde god lunsj for og prøve og bedre min start.
Fikk til og med hyggelig besøk!
Dere skulle egentlig fått et fint bilde av spisestuen, men det ble veldig mørkt... Skal prøve igjen i morgen, men dere får kose dere med et bilde fra arkivet så lenge.
Det er nemmelig det jeg skal i kveld, masse lys, godis og Tea.
Så har jeg et tea hylle prosjekt på gang. Har du en fin tea hylle så vil jeg gjerne se bilde:)

1 kommentar: