torsdag 28. april 2011

Tilbake til hverdagen.

Jeg har vert sykemeldt en periode nå, å det er rart hvor fort man kommer ut av de hverdagsrutinene og hvor tøfft det er og finne tilbake til de...
Nå er jeg i allefall kommet inn i de igjen og overskuddet er kommet tilbake så da er det og ta fatt på terassen:)
Vi har tak over hele terassen så det blir som et ekstra rom på sommeren!
I år skal den innredes på strengt budsjett!
Det er litt gøy for da må man være kreativ og ikke ha den bruk og kast mentaliteten.
De gamle utemøblene skal pusses, males og settes i nye skruer. Mamma skal sy puter og barna skal få plante litt farger i krukker.
så har jeg jo disse oliventrerne som som skal ut:)

















Tror det blir koselig og fint, men er fortsatt usikker på hvordan farger jeg skal ha på putene.
Noen forslag?
Bilder kommer når møblene er malt og snart får dere se litt prinsesse rom også:)
Ha en god dag.
Klem fra meg.

2 kommentarer:

  1. Huff ja, det er utrolig tøft å komme tilbake til hverdagen igjen når man har vært borte en stund, men gudskjelov kommer man fort inn i det igjen :-)

    Jeg gleder meg til å se bilder av den overbygde terrassen, så spennende. På Home & Cottage har de hatt puter til kr. 79 pr pute en stund. Jeg kjøpte noen stripete til utesofaen vår og synes det ble kjempefint. Det er praktisk med grå puter ute, de tåler litt tøff bruk uten å bli altfor stygge.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Så bra du er frisk igjen! Ingenting er som det:)

    Når det kommer til farger, så er jo det veldig vanskelig da! Men blått&hvit er jo alltid en klassiker:) Ellers så er jo GreenGate fargene fine:)
    Sikker på at du finner ut av det! Du er jo så flink med interiør:)
    Gleder meg til å se low budget-makeoveren og bli inspirert til å gjøre litt på vår terrasse også:)

    SvarSlett