fredag 1. april 2011

Opprydding i Fru Utakers hjem.

Som dere sikkert har fått med dere så er vi under oppussing og omorganisering av soverom. I den annledning finner man masse pynteting som desverre ikke får plass noe sted!
Siden vi nå også har mangel på lagringsplass ser jeg meg nødt til og selge unna en del!

Speil 81x106 kr 500,-


Krone kr 100,-

Engle telysestake kr 100,-


Blomsterpotte kr 50,-


Lysfat kr 100,-


Englebilde kr 100,-


Lysfat kr 100,-

8 stk Glassbrikker kr 20,-


Tre telysestaker kr 100,-


2 små lamper fra ikea kr 50,- 
(Igjen må jeg bare beklage bildekvaliteten)

Send meg en mail på bergberte@hotmail.com om det er noe du ønsker og kjøpe eller legg igjen kommentar under her.
Porto kommer i tilleg om jeg skal sende.
Ha en fin dag.
Klem fra meg





















2 kommentarer:

  1. En oppmerksomhet ligger å venter på bloggen min.
    God Helg.

    SvarSlett
  2. En oppmerksomhet ligger å venter på bloggen min.
    God helg

    SvarSlett