fredag 3. desember 2010

ÅHLENS
Jeg kjøpte 5 gardin kapper på salg på Åhlens, sydde de om til panellengder og hang de opp. Var veldig fornøy over mine nye gardiner til 250 kr til sammen. Herr Utaker var ikke helt enig. Han mente ”det ikke var mye som minnet om jul”… Hvert år overpynter jeg hele huset med nisser og engler, mens herr Utaker lurer på om det virkelig er vits med så mye pynt! Når han da mener noe ikke er julete nok så er det klart jeg skal gjøre noe med det. Klistret på røde hjerter som jeg klippet ut fra en duk jeg vet at jeg aldri kommer til og bruke.  
Mens jeg var i det kreative hjørnet lagde jeg en liten vertinnegave til i morgen (håper ikke min mor ser dette før i morgen da).
Legg gjerne igjen en tilbakemelding om hva dere synes om bloggen min.
Ha en strålende kveld.
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar