søndag 19. desember 2010

I år skulle det være hvit jul i heimen.

Men når jeg kom hjem fra jobb på fredag merket jeg at det var noe som ikke stemte... 
Jeg fikk ikke noe julestemning, var plutselig litt små irritert på alt av interiør. 
Dro og fikk lit tips av søte Cathrine på lille inteiør så var det hjem og gjøre om! 
Hvit lys ble byttet ut med røde. Røde blomstre og sløyfer og på tirsdag skal jeg hente frem det jeg har i boden og der er det MYE rødt. Så nå begynner julestemningen og komme til meg! Stekte kromkaker i går takket være en kjempegod kolega som var så snill og lånte  meg kromkakjernet sitt. Nå mangler det bare to slag så er jeg i boks. Satser på og være ferdig til onsdag sån at jeg bare kan kose meg med familien. 


Snart tid for ny konkuranse så følg med:) 
Ha en strålende kveld. 
Juleklem fra Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar