onsdag 16. mars 2011



Her ser dere hva jeg har gjort i dag...
Brukte veld ca en tre timer på det, men så kom
Herr Utaker hjem og viste at dette kunne man jo gjøre fortere!

Så da får han ta seg av fjerning av gammel tapet så sitter jeg med tekoppen min og hekle påskeegg i stede:)
Han vil nok angre på at han viste hvor god han var på det, men jeg nyter det så lenge det varer:):)

Håper ikke det blir så lenge til jeg kan vise dere bilde av tapiseringen!
Vi må leie inn en til og gjøre det for den tapeten prinsessa har valgt er for dyr til at Klabb og Babb skal gjøre det:)
Er det noen av dere som har brukt profesjonell på en sån jobb?
Hva er vanlig å betale for sånnt?
Rommet er ca 15 km2.

Jeg må be dere om tips igjen!
Om dere ser nøye på det øverste bildet så ser dere at det er et lite gulv problem.
Vi la nytt gulv på rommet der for ca fire år siden. da var det et innebygget klesskap på den ene veggen. Der ble det jo da ikke lagt gulv. Nå når vi rev de klesskapet så er det jo belegg der... Hva gjør vi med dette gulvproblemet??? Hmm...

Ha en fin kveld videre.
Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar