tirsdag 1. mars 2011

Fritidssysler...

Jeg er nå sykemeldt i fire uker... 
I dette huset er det jo ikke akkurat mangel på arbeid, men jeg skal jo slappe av så oppussing av prinsesserommet får vente litt.
Blir veldig mye Te drikking, hekkling og VM nå ja... 
I går fikk jeg masse skoesker fra Skoland som jeg nå "trekker om". 
De skal brukes nederst i klesskapet vårt for og skjule litt rot:) 
Dette skal dere få se i morgen! 
Tilbake til den te drikkingen!
 Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg skal kutte ut godis og pepsi max frem til 17 mai (med to bestemte pauser da) , men her om dagen var jeg innom Lille Interør (bombe) 
å da ble jeg anbefalt en te kjeks, å siden jeg skal slappe av nå så tenkte jeg det var greit og ha noe og kose seg med! 
Det skulle jeg nok ikke gjort for den kjekksen klarer man ikke å stoppe med! Den er så utrolig god!!! 
Jeg har ikke sprukket på pepsi maxen da så jeg trøster meg med det!
Den er med smak av honey& almond, 
og på siden av pakken står det An Irish Blessing
"May you always have walls 
for the winds, a roof for the
 rain, the beside the fire,
laugther to cheer you, those 
you love near you and all
your heart might desire."
En VELDIG god og koselig kjeks. Dere bare MÅ prøve den for uansett hvordan jeg beskriver den vil det ikke bli godt nok!



Mamma som har sneket seg med på et bilde! 
Min privatsjofør for tiden.
Ha en fin dag alle sammen.
Klem fra meg!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se de skoeskene:)

    Da er du kjempe flink.
    Skulle ønske jeg var like flink når det kommer til Cola. Jeg må ha det hver dag. Det er ikke noe galt med vekta, men tanken på å helle så mye usunt i kroppen er en værre tanke.

    Ha en super dag:)

    W

    SvarSlett