fredag 3. desember 2010

Mary Kay

Litt egen reklame må da være lov. I kveld er det den årlige lutefisk aften og som damer flest liker jeg å sminke meg.
Da er det veldig kjedelig at det ser ut som huden er sandblåst og malt grå.(Typisk vinterhud)
Microdermabrasionsettet til MaryKay ordner opp i dette på en behandling! Jeg tok en behandling nå og fikk gløden tilbake med en gang, Tok på litt ekstra med ”luksuskrem” så nå er den fin og fuktig, ikke tørr og grå lengre!
En ting til som kommer når vinteren kommer er tørre sprukne hender.. Da er håndsettet til Mary Kay fantastisk. Etter en gangs bruk er du mye bedre, men er du skikkelig ille sånn som meg så må man bruke det en ukes tid. Det er virkelig verdt pengene for meg som hater tørre hender!
Ring meg gjerne om det er noe som frister! Telefon 45298824. Sender over hele Norge.
                                                                                                                               Ha en fin dag.
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar