lørdag 25. desember 2010

Julefavoritter.

God 1. juledag. her i huset har det vært testing av nye leker fra morgen til kveld. Deilig og ha en dag hvor man ikke har noen planer! Bare kose seg sammen!  
Her kommer et par bilder av den julepynten jeg er mest fornøyd med i år. Det er så klart mange flere favoritter for meg som elsker jul, men noe er blogget om før og noe blir det bare rett og slett ikke noe bra bilde av...



Igjen vil jeg bare si at jeg er klar over at bildene er dårlige. Detter skyldes et veldig gammelt kamera, men nå nermer det seg bursdag så da får jeg ønske meg et nytt kamera til da:)
Sønnen i huset ropte ivrig på si lillesøster i dag tidlig, ho måtte forte seg og se i vindu! Der så vi nemlig tre rådyr.  En god start på dagen:)
Husk konkuransen da! 
Stor klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar