søndag 26. februar 2012

Vår i luften

I dag er det nydelig vårvær ute, mann og barn er nå ute på søndagstur mens jeg vasker tøy (som jeg kan henge ut til tørk:)) , rydder litt i huset og lager vafler.
Elsker sånne dager, det er eneregi sprøyte for meg!
Når det blir vår ute ønsker man og fornye litt inne også!
Jeg synes det da kan være fint og gjøre det veldig enkelt!

På stuebordet har jeg nå bare en stor rund bolle med tre orkideer i og to søte skåler med t-lys!
Bollen og skålene er kjøpt på Lille Interiør så klart:)
Nå er det sikkert mange av dere som tenker at jeg ikke helt er klar over hvilken mnd vi er i og at det fortsatt kan komme snø,
men jeg velger og nyte dette været så lenge vi har det!
Ønsker alle en strålende dag.
Husk Give Awayen, nå er det bare tre dager igjen!
Klemmer.

2 kommentarer:

  1. Så herlig med en bolle med orkideer, det var stilig og vakkert på en gang.
    Vi får nyte været mens det er her:)
    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  2. Ja, nå er det virkelig deilige dager:)
    Kan fortsatt komme snø ja, men det betyr ikke at vi ikke kan kose oss med disse førvårdagene ♥
    Jeg får og alltid lyst til og stelle litt hjemme når solen titter inn:)
    Kjempefint på bordet ditt, vasen var sååå fin:)

    Ha en fin fin tirsdag:)

    SvarSlett