fredag 21. oktober 2011

Et brett med nytelse.

Jeg har den siste tiden ikke vært helt i form.
Har en liten mageboer som har bestemt seg for og gjøre mamma kvalm. Det har desverre gått ut over dere da all energi går til familie og litt rydding.
Det kan nok være det blir litt lenge mellom innleggene en stund fremmover, men jeg håper dere titter innom og er tålmodig med meg:)


Når formen er litt ok så er det viktig og kose seg litt!
Her er et lite brett med yndlings the, yndlingslys og litt godis.
Ønsker alle dere en fin helg!
Husk Give Awayen.
Klemmer.

2 kommentarer:

  1. Jeg er litt pjusk selv (av andre årsdaker, da min lille "mageboer" forlot magen for 3 måneder siden..:)) og skulle gjerne hatt et slikt brett på bordet i dag.. Nam nam! God bedring og lykke til med magen! :)
    God helg, fra Eva

    SvarSlett
  2. Så nydelig brett inne hos deg med deilige godsaker. Leit at mageboeren har gjort at du har vært pjusk, håper det gir seg snart.

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett