torsdag 4. august 2011

Litt oppsummering.

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe her...
Sommerferien har vært hektisk og veldig bra,
Men jeg vil før jeg skriver om noe annet sende en tanke til alle offrene og pårørende etter 22 Juli.
Det er så forferdelig og uvirkelig.
Det ble for oss litt mere virkelig når vi fant ut at vårt bonus tantebarn var på utøya.
Vi satt og fulgte nyhetene nøye mens vi ventet på at hennes mor skulle ringe og fortelle oss hvordan det gikk med ho.
Endelig kom telefonen om at hun var i livet, men skutt i låret.
Dette skal ikke jeg gå så veldig inn på men man kan lese hennes blogg her.
Det har i tiden etter dette gått opp for oss hvilken fantastisk sterk person hun og hennes mor er.
Vi har altid vist at det har vært jenter med bein i nesa, men nå ser vi en enorm styrke hos dem begge.
 Som sakt nå går ikke jeg mere inn på dette, men sender mange varme tanker til alle som er berørte av det.

Dagene fremover nå skal jeg prøve og være litt flinkere.
Jeg har jo fått "ny" stue og så skal dere få oppskriften på mitt yndlingspålegg:)
Ps: Husk min Give away.
Klemmer fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar