onsdag 2. februar 2011

Jeg gleder meg...

til det begynner og bli litt lengre lyst om dagene! Nå er det jo mørkt når vi drar på jobb og mørkt når vi kommer hjem.


Bildene som må tas med blitts blir ikke like fine som de man tar uten i vanlig dagslys.Et tips er kanskje å ta masse bilder i helgen som man kan blogge om resten av uken!
Nok om det. Nå som stuen snart er helt ferdig ser jeg virkelig behovet for en fin skjenk. Ønsker meg veldig en sån type gammeldags som jeg kan male. Noen som vet om noen som har en de skal kvitte seg med?
Drømmer... 

1 kommentar:

  1. Ja, det er virkelig deilig å vite at det går mot lysere tider! :) Vinteren er alltid mørk,kald og lang... Selv om den til tider er koselig også! ;) På finn.no kan du få tak i slike skjenker, til en billig penge også om du er heldig! Lykke til på letinga! :)

    Ha en fin dag! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett