søndag 29. januar 2012

Min spennende fredag.

Jeg fikk spørsmål om jeg ville være med på gave og interiørmesse:)
Det sa jeg så klart ja til, vi fikk sett MYE fint som kommer!
Fikk desverre ikke tatt noen bilder som jeg kan dele med dere, men dere får trøste dere med at mestparten kommer i butikker snart.
Så kommer jo så klart mye av det her på bloggen!
De hadde en jern badebalje som var så nydelig, gleder meg til og vise dere den!
I dag skal dere heller få bilder av min lille ønskekolasj.

Vannkoker og brødrister er fra Dualit, Sko fra Nike, Vogn fra Brio, Postkasse fra Bruka og Bestikk fra House Doctor.
Som kvinner flest har jeg en baktanke med ting!
Det er ikke lenge til bursdagen min så jeg skal nok sørge for at mannen min får med seg dette bildet:)
Husk Give Awayen min!
Ha en fin kveld.
Klemmer.

1 kommentar:

  1. Heldige du som fikk tatt turen til messa;)
    Jeg fikk tilbud om bilett jeg og, men kunne ikke de dagene selvfølgelig....:(

    Flott ønskeliste du har, håper noe går i oppfyllelse da:)

    SvarSlett