søndag 6. november 2011

Min nye yndling.



Denne skapningen måtte bli med meg hjem fra juleåpen kveld på Lille Interiør.
Der var det VELDIG mye som egentlig skulle blitt med meg hjem, men jeg klarte og beherske meg litt.
Dere skal få se litt mere etter hvert.
Håper alle har hatt en fin søndag.
Vi har hatt ryddedag. Rommet til storebror er ferdig ryddet og det ble veldig bra.
Fikk tatt ut mye som ikke hører hjemme på storguttrom og det tror jeg han synes var deilig.
Dere får ha en fortsatt fin kveld, nå skal jeg strikke litt.
Klemmer.

4 kommentarer:

  1. For en staut kar du fikk med hjem, kjempefin :-)

    Det er så utrolig deilig å ha en skikkelig ryddedag på barnerommene. Her brukte vi to hele dager på å gjøre barnerommet om til ungdomsrom, MYE som gikk ble borte da gitt :-O

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Endelig tilbake:)
    Flott figur du fikk med deg hjem.

    Klem
    Liza

    SvarSlett
  3. Kjempesøt, på tide jeg tar meg en tur ned til kanalen igjen skjønner jeg:) Klem:)

    SvarSlett