mandag 10. oktober 2011

Nytt stuebord.

Jeg har i dag kjøpt meg nytt stuebord.
Var veldig glad i det jeg hadde, men med to barn er det greit med et bord man kan vaske ordentlig av.
Skulle jo så klart hatt et av disse firkantet lave bordene, men føler at dette passer best nå som vi har så liten soffa.
Pluss at det har fire oppbevarings kurver.
Elsker alt som kan skjule litt rot.
Barna var kjappe med og velge hver sin kurv å putte leker oppi.
Skal nok få litt ny pynt i morgen så blir det bra.
Ønsker dere en fin kveld.
Klemmer.

3 kommentarer:

  1. Så flott og ikke minst smart bord du har fått deg, glimrende for å skjule leker og annet rot som lett samler seg på og rundt stuebordet :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Det ble flott med det nye bordet ditt, og det er deilig og kunne skjyle litt rot:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Kjempefint stuebord, akkurat slik ønsker jeg meg. Hvor har du kjøpt det? :)

    SvarSlett