onsdag 21. september 2011

Naturlig.

Jeg synes de lysene man får kjøpt som er bark rundt er så fine.
Tenkte at det kunne vel ikke være så vanskelig og lage selv...


Det var det heller ikke. Jeg fant bjørkeved i kjelleren, skrellet av den tynneste barken og limte det uten på noen små t-lysglass.
Konglen på bildet plukket min sønn på en strand i Kroatia når vi var der på seiltur for 4 år siden.

Jeg tenkte jeg skulle fortsette med denne naturlige stilen på spisestuen nå i høst. Følg med så får dere se det ferdige resultatet:)
Ha en fin høst dag videre.
Klemmer fra meg.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se:):) Jeg har også "dratt skogen inn";) Liker det veldig godt. Gleder meg til å se resultatet ditt:)
    Hilsen ANine

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :) Kjempefine lysestaker du har laget.

    Klem

    SvarSlett