fredag 21. januar 2011

Badet trenger hjelp.






Da minstefrøkna sluttet med bleie nå nylig fikk vi en ny skuff på badet. da var det bare og rydde og ordne, men jeg får det liksom ikke helt til. blir ikke helt fornøyd så jeg må nok tygge litt på det. Kom gjerne med tips om hva jeg kan gjøre på den lille hylla over doen. Det jeg er fornøyd med er det lille trefatet hvor jeg har samlet alt som har stått spredd rundt før. Ble litt mere ryddig, må bare finne ut noe jeg kan pynte med da... Men hva har skjedd med stuen vår da... hmm.Følg med så får du se.

Nå skal jeg male litt :) 
Ha en fin fredagskveld.
Klem fra meg.

4 kommentarer:

  1. Hei lise!! så koselig med din hilsen inne hos meg;)jeg går utifra at du mente veggen på bildene og ikke blogg veggen min..så da må jeg nesten si at det ikke er min vegg men min venninnes..jeg lager noen innlegg om besøket mitt hos ei venninne..så det er der den nydelige veggen hører til..jeg er helt forelsket i den og vurderer det samme i mitt gamle hus..
    legger meg til som følger hos deg;)
    badet ble så fint så!!
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fine detaljer på badet ditt :) Og så herlige bilder i innlegget under :)

    God helg!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Hei fine bloggen. Tips er en koselig kurv fylt med toalettpapir, fine saaper, smykkestativ.....
    ;) klemmer

    SvarSlett
  4. Det tipset låner jeg:) takk takk:) men Lotte... Har du blogg?

    SvarSlett